W poniedziałek 16 listopada 2015 r. burmistrz Arkadiusz Kosiński oraz przedstawiciele PKP PLK podpisali porozumienie, na mocy którego zostanie wybudowane nowe podziemne przejście pieszo-rowerowe, które połączy ulice Przejazd i Sportową w Brwinowie.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują wspólnie z gminą Brwinów budowę podziemnego przejścia pieszo-rowerowego. Dokument o współpracy przy realizacji inwestycji, który podpisali burmistrz Arkadiusz Kosiński oraz przedstawiciele PKP PLK – dyrektor Regionu Centralnego Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK S.A.  Rafał Połóg oraz zastępca dyrektora Katarzyna Ciarkowska, to przykład dobrej współpracy pomiędzy samorządem a zarządcą infrastruktury.

PKP PLK przychyliło się do wniosku gminy Brwinów, która postulowała budowę przejścia w ramach planowanej modernizacji linii kolejowej. Zadaniem gminy Brwinów będzie opracowanie projektu podziemnego przejścia pieszo-rowerowego, które połączy ulicę Przejazd i ul. Sportową. Obiekt będzie posiadał zadaszenie, wygodne wejścia wraz ze schodami i pochylniami dla osób o ograniczonej mobilności. Tunel będzie oświetlony i włączony do gminnego monitoringu. Szacowany koszt budowy to 4,5 mln zł.

Prace będą prowadzone w latach 2016-2019. Zostaną wykonane w ramach zaplanowanej w tym czasie modernizacji linii kolejowej Warszawa Włochy-Grodzisk Mazowiecki. W ramach tej inwestycji powstanie także przystanek kolejowy w Parzniewie. Linia nr 447 to jeden z najbardziej obciążonych ruchem odcinków kolejowych w Polsce. Dzięki modernizacji stacje i przystanki (w tym Brwinów) zyskają nową infrastrukturę służącą do obsługi pasażerów: nowe perony i przejścia podziemne z udogodnieniami dla osób  niepełnosprawnych, systemy informacji statycznej i dynamicznej.

 

Nowy tunel pieszo-rowerowy w Brwinowiehttps://www.pruszkowmowi.pl/wp-content/uploads/2015/11/DSC_0598.jpghttps://www.pruszkowmowi.pl/wp-content/uploads/2015/11/DSC_0598-300x300.jpgDaria MrozowiczBrwinówTransport,,,,,
W poniedziałek 16 listopada 2015 r. burmistrz Arkadiusz Kosiński oraz przedstawiciele PKP PLK podpisali porozumienie, na mocy którego zostanie wybudowane nowe podziemne przejście pieszo-rowerowe, które połączy ulice Przejazd i Sportową w Brwinowie.PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują wspólnie z gminą Brwinów budowę podziemnego przejścia pieszo-rowerowego. Dokument o współpracy przy...
<p style="text-align: justify;"><strong>W poniedziałek 16 listopada 2015 r. burmistrz Arkadiusz Kosiński oraz przedstawiciele PKP PLK podpisali porozumienie, na mocy którego zostanie wybudowane nowe podziemne przejście pieszo-rowerowe, które połączy ulice Przejazd i Sportową w Brwinowie.</strong></p><p style="text-align: justify;">PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują wspólnie z gminą Brwinów budowę podziemnego przejścia pieszo-rowerowego. Dokument o współpracy przy realizacji inwestycji, który podpisali burmistrz Arkadiusz Kosiński oraz przedstawiciele PKP PLK – dyrektor Regionu Centralnego Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK S.A.  Rafał Połóg oraz zastępca dyrektora Katarzyna Ciarkowska, to przykład dobrej współpracy pomiędzy samorządem a zarządcą infrastruktury.</p><p style="text-align: justify;">PKP PLK przychyliło się do wniosku gminy Brwinów, która postulowała budowę przejścia w ramach planowanej modernizacji linii kolejowej. Zadaniem gminy Brwinów będzie opracowanie projektu podziemnego przejścia pieszo-rowerowego, które połączy ulicę Przejazd i ul. Sportową. Obiekt będzie posiadał zadaszenie, wygodne wejścia wraz ze schodami i pochylniami dla osób o ograniczonej mobilności. Tunel będzie oświetlony i włączony do gminnego monitoringu. Szacowany koszt budowy to 4,5 mln zł.</p><p style="text-align: justify;">Prace będą prowadzone w latach 2016-2019. Zostaną wykonane w ramach zaplanowanej w tym czasie modernizacji linii kolejowej Warszawa Włochy-Grodzisk Mazowiecki. W ramach tej inwestycji powstanie także przystanek kolejowy w Parzniewie. Linia nr 447 to jeden z najbardziej obciążonych ruchem odcinków kolejowych w Polsce. Dzięki modernizacji stacje i przystanki (w tym Brwinów) zyskają nową infrastrukturę służącą do obsługi pasażerów: nowe perony i przejścia podziemne z udogodnieniami dla osób  niepełnosprawnych, systemy informacji statycznej i dynamicznej.</p><p style="text-align: justify;"><strong> </strong></p>