O tym, że warto mieć stronę internetową swojej firmy wie już każdy powstało nawet słynne powiedzenie „Jeżeli nie ma cię w internecie to nie istniejesz”.
Dzisiaj jednak sama „obecność” w internecie to za mało. Czym innym jest być w internecie a dać się znaleść swoim klientom. W wielu branżach konkurencja coraz mocniej walczy o pozycję w wynikach wyszukiwarek. Coraz większa ilość potencjalnych klientów to internauci. Co więcej coraz więcej osób dokonuje zakupów przez internet czy wyszukuje informacji o produktach i usługach.
Mówiąc o obecności w internecie nie chodzi tylko o przyciągnięcie nowych klientów a także o utrzymanie obecnych, bo nie trudno przegapić moment w którym wyrośnie nam poważny konkurent.
A warto pamiętać, że silnej pozycji w internecie nie buduje się z dnia na dzień.
Strona internetowa to inwestycja
To rzeczywiście stwierdzenie od którego warto zacząć. Wiele przedsiębiorców traktuje pieniądze wydane na stronę internetową jako koszt, wymuszony trochę samą koniecznością posiadania strony internetowej. Tu przydałoby się trochę poprawić swoje podejście bo strona internetowa czy szerzej, cały wizerunek w internecie to inwestycja w lepsze przychody, które mogą wzrosnąć o 10 -15 a czasem nawet 200%
Internet to nie tylko sprzedaż.
Wiele firm chcąc pokazać się w internecie zaczyna i kończy na pokazaniu swojej oferty. Tymczasem pamiętajmy, że internet to też miejsce w którym pojawiają się opinie na temat firmy, jej lokalizacja, czy treści dotyczące użycia i zastosowania produktów, które sprzedajemy.
Nie tylko Google
Oczywiście google jest obecnie najpopularniejszą wyszukiwarką, ale nie można zapominać o innych mediach takich jak zdjęcia, video czy treści recenzji lub poradników. Pierwszym krokiem będzie wejście w rolę naszego klienta i solidna analiza jakich treści może poszukiwać i gdzie możemy spotkać go w sieci aby pokazać mu ofertę.
Wizerunek firmy w internecie nie tworzy się z dnia na dzień.
To kolejna rzecz, o której warto przypominać. Wielu przedsiębiorców decyduje się na promocję w internecie dość późno. Często osiągnąć najlepszy efekt w możliwie krótkim czasie.
Oczywiście są pewne sposoby na szybką promocję, jednak najczęściej dobra i skuteczna reklama wymaga odpowiedniej strategi, testów, optymalizacji i stworzenie odpowiedniej treści.
Systematyczność kluczem do sukcesu
Największym problem dzisiejszego rynku reklamowego w internecie jest zbyt częsta zmiana strategii. W ten sposób wiele firm zaczyna jakieś działania i porzuca je na rzecz innych. Bywa tak, że firma wypuszcza dużo treści, w krótkim czasie po czym zamiera w milczeniu na długi czas. Inne przypadki to zarządzanie swoimi kanałami social media (o których więcej za chwilę) Wiele firm decyduje się na stworzenie kanału na YT lub Instagramie po czym te działania zamierają. Takie działania, nie tylko źle świadczą o firmie ale też nie przekładają się dobrze na budowanie wizerunku. Zazwyczaj firmy, które systematycznie prowadzą działania w internecie osiągają większy sukces!
Social media
I na koniec wisienka na torcie czyli social media. Dla wielu to medium zupełnie niezrozumiałe. Wiele osób twierdzi, że social media „nie sprzedają”. Po części to prawda, bo facebook nie jest miejscem na sprzedaż bezpośrednią wszystkiego co się da. Daje jednak pewne korzyści, które mogą się wpisać w naszą strategię. W pewnością nie warto rzucać się na wszystko co jest na rynku, dobrze wybrać sobie media społecznościowe, które będą najbardziej przydatne i kontynuować działania właśnie na nich. Zbytnie rozpraszanie się nie przyniesie dobrego efektu, bo co z tego że będziemy wszędzie jak nigdzie nie osiągniemy sukcesu.
O tym, że warto mieć stronę internetową swojej firmy wie już każdy powstało nawet słynne powiedzenie 'Jeżeli nie ma cię w internecie to nie istniejesz'.
Dzisiaj jednak sama 'obecność' w internecie to za mało. Czym innym jest być w internecie a dać się znaleść swoim klientom. W wielu branżach konkurencja...
<h2 style="text-align: left;"><span style="font-size: 14pt;">O tym, że warto mieć stronę internetową swojej firmy wie już każdy powstało nawet słynne powiedzenie "Jeżeli nie ma cię w internecie to nie istniejesz".</span></h2>
Dzisiaj jednak sama "obecność" w internecie to za mało. Czym innym jest być w internecie a dać się znaleść swoim klientom. W wielu branżach konkurencja coraz mocniej walczy o pozycję w wynikach wyszukiwarek. Coraz większa ilość potencjalnych klientów to internauci. Co więcej coraz więcej osób dokonuje zakupów przez internet czy wyszukuje informacji o produktach i usługach.
Mówiąc o obecności w internecie nie chodzi tylko o przyciągnięcie nowych klientów a także o utrzymanie obecnych, bo nie trudno przegapić moment w którym wyrośnie nam poważny konkurent.
A warto pamiętać, że silnej pozycji w internecie nie buduje się z dnia na dzień.<strong><span style="font-size: 14pt;">Strona internetowa to inwestycja</span> </strong>To rzeczywiście stwierdzenie od którego warto zacząć. Wiele przedsiębiorców traktuje pieniądze wydane na stronę internetową jako koszt, wymuszony trochę samą koniecznością posiadania strony internetowej. Tu przydałoby się trochę poprawić swoje podejście bo strona internetowa czy szerzej, cały wizerunek w internecie to inwestycja w lepsze przychody, które mogą wzrosnąć o 10 -15 a czasem nawet 200%<strong><span style="font-size: 14pt;">Internet to nie tylko sprzedaż.</span></strong>Wiele firm chcąc pokazać się w internecie zaczyna i kończy na pokazaniu swojej oferty. Tymczasem pamiętajmy, że internet to też miejsce w którym pojawiają się opinie na temat firmy, jej lokalizacja, czy treści dotyczące użycia i zastosowania produktów, które sprzedajemy.<span style="font-size: 14pt;"><strong>Nie tylko Google</strong> </span>Oczywiście google jest obecnie najpopularniejszą wyszukiwarką, ale nie można zapominać o innych mediach takich jak zdjęcia, video czy treści recenzji lub poradników. Pierwszym krokiem będzie wejście w rolę naszego klienta i solidna analiza jakich treści może poszukiwać i gdzie możemy spotkać go w sieci aby pokazać mu ofertę.<span style="font-size: 14pt;"><strong>Wizerunek firmy w internecie nie tworzy się z dnia na dzień. </strong></span>To kolejna rzecz, o której warto przypominać. Wielu przedsiębiorców decyduje się na <a href="http://www.3con.pl">promocję w internecie</a> dość późno. Często osiągnąć najlepszy efekt w możliwie krótkim czasie.
Oczywiście są pewne sposoby na szybką promocję, jednak najczęściej dobra i skuteczna reklama wymaga odpowiedniej strategi, testów, optymalizacji i stworzenie odpowiedniej treści.<span style="font-size: 14pt;"><strong>Systematyczność kluczem do sukcesu</strong> </span>Największym problem dzisiejszego rynku reklamowego w internecie jest zbyt częsta zmiana strategii. W ten sposób wiele firm zaczyna jakieś działania i porzuca je na rzecz innych. Bywa tak, że firma wypuszcza dużo treści, w krótkim czasie po czym zamiera w milczeniu na długi czas. Inne przypadki to zarządzanie swoimi kanałami social media (o których więcej za chwilę) Wiele firm decyduje się na stworzenie kanału na YT lub Instagramie po czym te działania zamierają. Takie działania, nie tylko źle świadczą o firmie ale też nie przekładają się dobrze na budowanie wizerunku. Zazwyczaj firmy, które systematycznie prowadzą działania w internecie osiągają większy sukces!<span style="font-size: 14pt;"><strong>Social media </strong></span>I na koniec wisienka na torcie czyli social media. Dla wielu to medium zupełnie niezrozumiałe. Wiele osób twierdzi, że social media "nie sprzedają". Po części to prawda, bo facebook nie jest miejscem na sprzedaż bezpośrednią wszystkiego co się da. Daje jednak pewne korzyści, które mogą się wpisać w naszą strategię. W pewnością nie warto rzucać się na wszystko co jest na rynku, dobrze wybrać sobie media społecznościowe, które będą najbardziej przydatne i kontynuować działania właśnie na nich. Zbytnie rozpraszanie się nie przyniesie dobrego efektu, bo co z tego że będziemy wszędzie jak nigdzie nie osiągniemy sukcesu.
admin118205783876385021721postmaster@pruszkowmowi.plAdministratorPruszków Mówi - Obywatelski Portal Publicystyczny
Pruszków Mówi - Obywatelski Portal PublicystycznyDla nas każdy temat jest ważny - Pruszków, Brwinów, Piastów, Komorów, Michałowice, Nadarzyn i Raszynhttps://www.pruszkowmowi.pl2024