Budowa silnego pozytywnego wizerunku firmy i marek, które sprzedaje. Sposoby dotarcia do mediów z informacjami o firmie z naciskiem na jej produkty. Zdefiniowanie grup docelowych strategii komunikacji i jeżeli istnieje więcej niż jedna grupa, poza głównymi przekazami komunikacyjnymi sformułowanie osobnych przekazów szczegółowych dla każdej z tych grup.

To wyzwania, które stale stoją przed firmami, bez względu na to w jakiej fazie rozwoju się znajdują. Zmieniające się otoczenie wymaga modyfikacji narzędzi komunikacji ze światem zewnętrznym. Na kilka tygodni przed wakacjami, Fundacja UpStarter oraz Prezydent Pruszkowa mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatną konferencję, której tematem przewodnim będzie skuteczna promocja i komunikacja w biznesie. Przewidziany jest panel dyskusyjny i prelekcja 2 ekspertów.

Mamy nadzieję, nasze doświadczenia i przemyślenia oraz nadchodzące wakacje zainspirują Państwa do rozwoju sposobów komunikacji stosowanych w Waszych biznesach.

W ramach spotkania przewidziana jest również sesja networkingowa, dzięki której uczestnicy będą mogli poznać się, podyskutować i wymienić wzajemnie kontaktami.

https://www.facebook.com/fundacjaupstarter/

16.06.2016 w Muzeum Hutnictwa w Pruszkowie
Godzina: 18:29 – zaczynamy PUNKTUALNIE!
Ilość miejsc: 50

UpStarter spotkanie biznesowehttp://www.pruszkowmowi.pl/wp-content/uploads/2016/06/Zrzut-ekranu-2016-06-09-o-12.10.401.pnghttp://www.pruszkowmowi.pl/wp-content/uploads/2016/06/Zrzut-ekranu-2016-06-09-o-12.10.401-300x300.png Małgorzata Łukaszewicz AktualnościMałgorzata Łukaszewicz,,,,
Budowa silnego pozytywnego wizerunku firmy i marek, które sprzedaje. Sposoby dotarcia do mediów z informacjami o firmie z naciskiem na jej produkty. Zdefiniowanie grup docelowych strategii komunikacji i jeżeli istnieje więcej niż jedna grupa, poza głównymi przekazami komunikacyjnymi sformułowanie osobnych przekazów szczegółowych dla każdej z tych grup.To wyzwania,...
<span style="color: #000000"><span style="font-family: Tahoma, sans-serif"><span style="font-size: medium">Budowa silnego pozytywnego wizerunku firmy i marek, które sprzedaje. Sposoby dotarcia do mediów z informacjami o firmie z naciskiem na jej produkty. Zdefiniowanie grup docelowych strategii komunikacji i jeżeli istnieje więcej niż jedna grupa, poza głównymi przekazami komunikacyjnymi sformułowanie osobnych przekazów szczegółowych dla każdej z tych grup. </span></span></span><span style="color: #000000"><span style="font-family: Tahoma, sans-serif"><span style="font-size: medium">To wyzwania, które stale stoją przed firmami, bez względu na to w jakiej fazie rozwoju się znajdują. Zmieniające się otoczenie wymaga modyfikacji narzędzi komunikacji ze światem zewnętrznym. Na kilka tygodni przed wakacjami, Fundacja UpStarter oraz Prezydent Pruszkowa mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatną konferencję, której tematem przewodnim będzie skuteczna promocja i komunikacja w biznesie. Przewidziany jest panel dyskusyjny i prelekcja 2 ekspertów.</span></span></span><span style="color: #000000"><span style="font-family: Tahoma, sans-serif"><span style="font-size: medium">Mamy nadzieję, nasze doświadczenia i przemyślenia oraz nadchodzące wakacje zainspirują Państwa do rozwoju sposobów komunikacji stosowanych w Waszych biznesach.</span></span></span>W ramach spotkania przewidziana jest również sesja networkingowa, dzięki której uczestnicy będą mogli poznać się, podyskutować i wymienić wzajemnie kontaktami.<span style="color: #000000"><span style="font-family: Tahoma, sans-serif"><span style="font-size: medium"><a href="https://www.facebook.com/fundacjaupstarter/">https://www.facebook.com/fundacjaupstarter/</a></span></span></span>16.06.2016 w Muzeum Hutnictwa w Pruszkowie Godzina: 18:29 - zaczynamy PUNKTUALNIE! Ilość miejsc: 50